sobota 11. júla 2015

Deň mal opäť zmysel



      Už niekoľko dní mi nikto nezavolal s ponukou, ktorá sa nedá odmietnuť, lebo si niečo urýchlene musím kúpiť, alebo urýchlene investovať, prípadne že som niečo získal, bol som vyžrebovaný a podobné ohurujúce správy.  Dnes som sa konečne dočkal. Milá pani z nemenovanej banky, jednej z tých, v ktorých mám čo to upratané. Po obligátnych omáčkach pani vysypala, že mi volá kvôli dohodnutiu stretnutia, pri ktorom mi ponúkajú zníženie mesačných poplatkov až o 100,- eur. Nasledovala zatvorená otázka: „Bolo by to pre vás zaujímavé?“. Odpovedal som veľmi stroho a priamo – NIE. Aj keď na položenú otázku je možné priamo odpovedať len dvomi možnosťami, moja odpoveď ju asi predsa len prekvapila. Po niekoľkých dlhých sekundách trápneho ticha, zaznela jednoduchá, no predpokladateľná otázka číslo dva: „A prečo?“.
Pokračoval som: „Viete aké mám ja u vás mesačné poplatky?“
„Aké?“, to bola reakcia, ktorá trochu zaskočila naopak  mňa.
„No ja viem aké, ale pýtam sa vás, keďže mi kvôli tomu voláte“ zdôvodnil  som.
Pani pokračovala, i keď som jej asi pokazil scenár: „No mne to tu systém negeneruje, aké máte poplatky, ale ešte raz opakujem, že sa dajú upraviť aj o 100 € a štandardne sa dajú znížiť aj na 7, 3 či dokonca nula eur“.
„Ahá, už tomu rozumiem, takže keď vám v súčasnosti platím cca 5 eur, znamená to, že by ste mi každý mesiac mali cca 95 eur doplácať?“
Pani sa namiesto odpovede rozosmiala a tak som to musel zasa dokončiť ja: „Som rád, že vás to pobavilo, takže tento rozhovor mal predsa len nejaký zmysel“.
Keďže žena musí mať posledné slovo, bez ďalších pokusov o namotávanie sa ozvalo už len: „tak vám želám príjemný deň!“.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára