Už niekoľko dní mi nikto
nezavolal s ponukou, ktorá sa nedá odmietnuť, lebo si niečo urýchlene
musím kúpiť, alebo urýchlene investovať, prípadne že som niečo získal, bol som
vyžrebovaný a podobné ohurujúce správy.
Dnes som sa konečne dočkal. Milá pani z nemenovanej banky, jednej
z tých, v ktorých mám čo to upratané. Po obligátnych omáčkach pani
vysypala, že mi volá kvôli dohodnutiu stretnutia, pri ktorom mi ponúkajú
zníženie mesačných poplatkov až o 100,- eur. Nasledovala zatvorená otázka:
„Bolo by to pre vás zaujímavé?“. Odpovedal som veľmi stroho a priamo –
NIE. Aj keď na položenú otázku je možné priamo odpovedať len dvomi možnosťami,
moja odpoveď ju asi predsa len prekvapila. Po niekoľkých dlhých sekundách
trápneho ticha, zaznela jednoduchá, no predpokladateľná otázka číslo dva: „A
prečo?“.
Pokračoval som: „Viete aké mám ja u vás mesačné poplatky?“
„Aké?“, to bola reakcia, ktorá trochu zaskočila naopak mňa.
„No ja viem aké, ale pýtam sa vás, keďže mi kvôli tomu voláte“
zdôvodnil som.
Pani pokračovala, i keď som jej asi pokazil scenár: „No mne to tu
systém negeneruje, aké máte poplatky, ale ešte raz opakujem, že sa dajú upraviť
aj o 100 € a štandardne sa dajú znížiť aj na 7, 3 či dokonca nula eur“.
„Ahá, už tomu rozumiem, takže keď vám v súčasnosti platím cca 5
eur, znamená to, že by ste mi každý mesiac mali cca 95 eur doplácať?“
Pani sa namiesto odpovede rozosmiala a tak som to musel zasa
dokončiť ja: „Som rád, že vás to pobavilo, takže tento rozhovor mal predsa len
nejaký zmysel“.
Keďže žena musí mať posledné slovo, bez ďalších pokusov
o namotávanie sa ozvalo už len: „tak vám želám príjemný deň!“.
Žiadne komentáre:
Zverejnenie komentára